  • Data: 2009-03-20 23:06:13
    Temat: Re: Komin
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Mar, 12:50, Dy <d...@m...com.pl> wrote:

    > Jak zawsz jestes niezawodny DZIEKI.
    > Czy to oznacza, ze komina tradycyjnego nie ociepla sie?

    Jak juz odpisal JanuszK - jak zrobisz tak bedzie ;-)
    Ja z premedytacja wybralem zwykly komin murowany bez zadnego
    ocieplenia bo to bedzie kominek palony rekreacyjnie od czasu do czasu
    - zapewne w jakies zimne zimowe wieczory - przy okazji bedzie
    dogrzewal gorne pomieszczenia - po co sie izolowac od tego
    ciepelka ;-)

    BTW. JanuszK - to Ty odemnie kupowales agregat pradotworczy
    (zapomnialem kto a cos mi swita ze to Ty;) ?? Jak sie spisuje ? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.