  • Data: 2012-03-14 15:48:42
    Temat: Re: Komin ceramiczny problem.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 marca 2012, 08:53:12 UTC+1 użytkownik Ariusz napisał:

    > zamknęło. Tylko jeszcze jedna rzecz, o której mówi się nie wiele. Koszt
    > utrzymania reku i jego sprawność. Po dogłębnej analizie reku miało tylko

    Moj bierze przy 120m3/h (tyle chodzi caly czas) 25W. Sprawnosc (mam go caly
    opomiarowany) 85-95%. Z grubsza liczac zuzywa 100-150 pln / caly rok.

    > sens z np.GWC, a te już mi wyliczali od 15 do 30 tys. Więc całość
    > inwestycji zamknęła by się do 30 do 40 tys. Owszem można samemu taniej
    > ale trzeba się na tym znać, a ja się nie znam.

    GWC niepotrzebny. Wszystkie oferty powyzej 15 tys pln z robocizna to naciagacze.
    Wiele zalezy od domu i od tego jak przygotujesz w czasie np. wylewania stropu dom do
    instalacji ale przy dobrych wiatrach taka instalacje dwie osoby klada nawet w jeden
    dzien. Wiele sie tu znac nie trzeba - trzeba umiec obslugiwac nozyczki, tasme i
    srubokret ;)
    pozdr.

    --
    Adam