    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kominek, DGP, hipokausta
    Date: Sun, 20 Feb 2011 09:10:34 +0100

    Użytkownik s_13 napisał:
    > możesz wstawić drzwiczki z szybką,
    > będzie jak kominek...

    No właśnie coś podobnego mi się nasuwa...
    Kominek jest gorący, kiedy się w nim pali, ale jak drewno się skończy,
    to już stygnie w szybkim dość tempie.

    Jak zbudujesz coś podobnego do pieca, albo wręcz po prostu piec, to
    nawet jak jakieś kanały tam sobie poprowadzisz, to będzie ok, bo kafle
    nigdy nie nagrzeją się tak, jak wkład kominkowy, ale za to będą trzymały
    długo ciepło i długo też to ciepło będzie mogło być rozprowadzane.

    Co do drzwiczek, to można sobie kupić takie z szybką i też będzie ogień
    w salonie :-) - właśnie takie kupiłem i będę stawiał piec kaflowy -
    kafle już zamówione :-).

    pozdr
    Robert G.