  • Data: 2009-03-25 07:40:10
    Temat: Re: Kominek na BK
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:bba6ac1d-e9fd-4b3f-b4d9-

    >Czyli po prostu wylewka... a była dylatowana od reszty posadzki?

    >Zastanawiam się czy po prostu (tak jak tu radzą) nie dać styropian XPS
    >pod kominkiem, a dalej od kominka już zwykły i na to wylewkę ...

    Nie zrozumiales mnie Krzemo. Pytales na czym posatwic wklad kominkowy.
    Napisalem zeby nie stawiac na samym suporeksie tylko na wierzch plyta
    betonowa 5 cm zbrojona.
    Ja mam ustawiony wklad w ten sposob ze do posadzki sa przyklejone dwa
    bloczki BK, stoja na dluzszym boku odsuniete od siebie jakies 40-50 cm a do
    niech z gory jest przyklejona, wypoziomowana plyta betonowa.
    Pod posadzka nie mam w tym miejscu styropianu i ten kawalek posadzki jest
    zazbrojony. Pozatym jak lalem beton (stope) pod komin to wylalem szerzej
    zeby bylo pod kominek ale to nie jest juz konieczne w kazdym przypadku. Ja
    mam ciezki wklad, 90 cm szerowkosci z winda to i podbudowa musiala byc
    lepsza.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II