  • Data: 2009-03-25 20:44:18
    Temat: Re: Kominek na BK
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzemo wrote:

    > Na początek wielkie dzięki za opis zastosowanego u Ciebie
    > rozwiązania... warte przemyślenia!
    >
    > A w kwestii "odciśnięcia" to tym razem ty mnie źle zrozumiałeś...
    > wylewka na BK będzie (oczywiście jeżeli się na BK zdecyduję). W
    > oryginale chciałem dać BK w miejsce styropianu, zrobić wylewkę i
    > dopiero na tym stawiać kominek. Więc nie ma możliwości aby kominek
    > wbił się w BK bo musiałby najpierw przebić płytę (wylewkę) zazbrojoną.
    > Tak na prawdę BK jest nadspodziewanie odporny na udar, a wspomnianemu
    > wbijaniu się kominka zaradził by nawet cienki arkusz blachy...
    No to właśnie zapomniałem :) w poprzednim wątku opisałem że też
    posadowiłem wkład na bloczkach BK tyle że faktycznie kupiłem w markecie
    dwie listwy stalowe takie do więźb szerokie i na nich postawiłem wkłąd,
    tak że one rozkładają obciążenie na bloczki, oczywiście wszystko na
    zaprawie murarskiej.

    --
    -----
    Pozdr