  • Data: 2009-08-28 14:54:54
    Temat: Re: Kominek - rura wylotowa ukosnie
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z. pisze:
    > Witam
    >
    > Otwor w kominie przeznaczony do kominka wyszedl troche za bardzo z boku komina,
    > a powinien na srodku. Czy kominek mozna ustawic na srodku komina, rura laczaca
    > go do z otworem w scianie bedzie wtedy isc troche ukosnie, nie pionowo. Mozna
    > tak zrobic? Kominek bedzie jak najmniejszy, bez dgp, bez plaszcza, uzywany
    > okazyjnie.
    >

    > _________[kominek]__________

    Straszny masz ten skos?
    U mnie wyszła odchyłka od pionu jakieś 5 cm - wezwany spec od kominów
    stalowych i pospawał mi z "kwasówki" odpowiedni przyłącz i wg. niego, a
    ja się z tym zgadzam nie będzie problemu. Do komina też robisz skos - ba
    nawet (w zależności jaki masz komin) będziesz miał pewien odcinek pod
    kątem 90st.
    U mnie komin Zapelowski ma właśnie taki przyłącz prostopadły, ponoć
    teraz robią już pod kątem.

    Ariusz