  • Data: 2017-12-31 19:01:17
    Temat: Re: Koniec świata
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    > Poczekaj, jak w luty przysypie i -20*C przyjdzie to będziecie miauczeć
    > że grzanie niedomaga ;-)

    Przy -20 to i jezdzic za bardzo sie nie da, wiec ta opcja tez mnie nie
    rajcuje. :-) Szczerze mowiac po tak wujowatym roku pogodowym w naszym
    kraju spodziewalem sie wlasnie ekstrema zimowego na zlosc. Dokladnie
    tego co piszesz. Ale jak na razie rok opadow z temperatura nie wiadomo
    do czego ma sie dobrze.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.