    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Konserwacja parkietu dębowego...
    Date: Fri, 10 Jul 2009 10:10:13 +0200

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 05:48:56 +0200, Panslavista napisał(a):

    > (...)Pomalować takim samym lakierem.

    He, he. Miało być bez lakierowania, bo już mam posprzątane, remontu the end
    :-)
    Sidolux mi poradzono na już. A cyklinowanie i lakierowanie w przyszłym roku
    - jak robić, to porządnie. Żeby nie te deszcze ostatnio, to byłoby przy
    jednej okazji - fortepian by się jakoś wyniosło na zadaszony taras, ale
    wigotność powietrza (deszcze) była za duża, aby ryzykować. No cóż, będę
    zdana na cyklinowanie bezpyłowe. Ciekawe, czy ono takie rzeczywiście
    bezpyłowe.