  • Data: 2017-10-06 17:02:16
    Temat: Re: Kontenet morski
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Można dostać te kontenery w wersji podwyższanej, chyba 2,7m.
    > Ocieplenie od wewnątrz, 10cm styropianu i na to centymetrowa deska, lub
    > płyta gipsowa.

    jakbyś znalazł gdzieś ofertę na taki kontener - daj znać proszę.
    wikipedia nie słyszała o takich kontenerach.

    A jeśli już rozmawiamy o gotowych projektach, to ja bym łączył kontenery
    po dłuższym boku i wycinał wspólna ścianę, a w jej miejsce dawał
    wzmocnienie pionowe i ścianę prostopadłą z G-K. Wtedy nawet z
    ociepleniem wewnętrznym masz ponad 4 metry na... pół długości, czyli
    niecałe 3, niecałe 4.5 i niecałe 6m
    ToMasz