  • Data: 2017-10-17 15:32:16
    Temat: Re: Kontenet morski
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 października 2017 21:51:27 UTC+2 użytkownik Bob Budowniczy napisał:

    > Nie rozumiem co mi da jakiś plan i ten budynek, żeby wiecej podatków płacić
    > darmozjadom? Ja chcę postawić kontener na działce rolnej i nie płacić
    > darmozjadom haraczy, śmieciowego (wprowadzonego dodatkowo zamiast ustawy
    > meldunkowej, co ją zniesiono), placowego, budynkowego, bo działka budowlana
    > to haracz większy i pewnie jeszcze wielu dodatkowych podatków (koniecznosć
    > przyłaczenia do wodociagu, kolejny podatek, do ścieków, kolejny i tak dalej)

    Jak chcesz kontener postawić to postaw- tego akurat nikt Tobie zabronić nie może.
    Chcesz w nim mieszkać to mieszkaj tego tez raczej nikt Tobie nie zabroni. Ew
    konsekwencje to dopiero na kolejnych etapach.
    Najwyżej przylezą jacyś urzędnicy, pisma jakieś, możne komornik z eksmisja.
    Ale tacy to dla Ciebie nie problem przecież bo o widły ich oprzesz.