  • Data: 2017-10-23 23:21:23
    Temat: Re: Kontenet morski
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak chcesz kontener postawić to postaw- tego akurat nikt Tobie
    > zabronić nie może. Chcesz w nim mieszkać to mieszkaj tego tez
    > raczej nikt Tobie nie zabroni. Ew konsekwencje to dopiero na
    > kolejnych etapach. Najwyżej przylezą jacyś urzędnicy, pisma
    > jakieś, możne komornik z eksmisja. Ale tacy to dla Ciebie nie
    > problem przecież bo o widły ich oprzesz.

    Urzędnicy mogą przyłazić, ale najwyżej pochodzić mi przed bramą,
    bo inaczej to włamanie będzie.
    Nie rozumiem o jakim komorniku i jakiej eksmisji piszesz?
    Może napiszę jaśniej, bo widzę że nikt mnie nie zrozumiał, ja na tej działce
    nie będę mieszkał, tylko przebywał, bo mam do tego prawo, co nie?

    Znalazłem że jak postawię dom na słupach, to nie będzie dom dla yrzędników.