  • Data: 2017-10-23 23:16:18
    Temat: Re: Kontenet morski
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > on nie napisał że sam by to zrobił czy nawet zlecił, tylko ogólnie o
    > społeczności w której mieszka - czytaj: są zżyci i nie tolerują
    > podpierdalaczy
    > To nie znaczy, że faktycznie ktoś pójdzie mu podpalić dom. Zapewne jednak
    > mogą skutecznie dokonać aktów zbiorowego wymierzania sprawiedliwości
    > podpierdalając podpierdalającego gdzie się da chociażby

    Widzę ze myślący ludzie się trafiają nawet na tym forum:)
    Mnie po prostu dziwi ze dziwi taka sytuacja że śmiecie, które kiedyś sie
    wieszało po drzewach, lub ucinało ręce i uszy, dzisiaj sobie pracują po
    urzędach i dla urzędów i nikomu to nie przeszkadza.
    Przecież jak kapusiowi spali się chałupa, to go w mieście nie będzie, będą
    musieli dojeżdżać do "pracy" z pod urzędu