  • Data: 2009-06-23 19:12:03
    Temat: Re: Konwerter koncentryk - UTP
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wolałbym jakieś gotowe rozwiązanie, gdyż aż taki biegły w elektronice nie
    > jestem, aby samemu zrobić taki konwerter.
    >
    > Pozdrawiam! Marcin
    Już wyjaśniam. Ten transformator to gotowiec: z jednej strony wkręcasz
    koncentryk (max 4 różne koncentryki), a z drugiej do 4 par UTP (na drugim
    końcu UTP to samo tylko w odwrotnej kolejności). Niestety pasmo tego
    rozwiązania jest dość ograniczone i tak jak mówiłem nie przeskoczysz
    problemu zasilania konwertera/konwerterów TVSAT.
    Pozdr.
    Krzysiek