  • Data: 2009-07-05 11:25:11
    Temat: Re: Koparka - cena wynajecia
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lip, 13:12, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:
    [...]
    > Pisałem o wyszalowaniu i zalaniu - nie czytałeś :-))

    Hm. Sadzilem, ze chcesz wykopac rowy o szerokosci 25cm i wysokosci
    ~80-100cm i ich dno poszerzyc lopatami do 50cm. Tak to opisales na
    poczatku :-)

    > nie 48, tylko w moim przypadku jakieś 100... może nawet i 120 m3

    Jezeli zakladasz 100% rozrzutu materialow juz na poczatku to niezla
    masakra :) Ja tam Ci dalej radze - pogadaj z konstruktorem. Jezeli
    masz 80mb law to nawet wykopanie na 1,2m glebokich rowow, szerokich na
    50cm daje Ci dokladnie 48m3 materialu. Co to znaczy, ze nie wykopia
    rowno ?? Wez takich, co wykopia. Dolicz 10% - jezeli wejdzie wiecej to
    znaczy ze koparkowy partacz! Licz 55m3 po 230 pln = 12,6k pln i masz
    niezniszczalny fundament zrobiony w dwa dni :) Pogadaj przynajmniej z
    konstruktorem - to chyba nic nie kosztuje ? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.