  • Data: 2009-09-10 07:15:46
    Temat: Re: Kostka brukowa, płyty ażurowe
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:h8a7mb$osj$1@news.wp.pl...

    > Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    ".
    > Przy cenie samej kostki dużą rolę odgrywa też transport -
    > duzó tego na ciężarówkę nie wejdzie, konieczny HDS,
    > nie wszędzie wjedzie naczepa.

    Ale to nie ma wpływu na cene robocizny.
    Transport na miejsce budowy zapewnia producennt/ skład budowlany i żadnej
    kasy za to z reguły nie dolicza.
    Ja przez cały okres budowy nie zapłaciłem ani 1zł za transport materiałów.
    Takie czasy- producent/hurtownik chce cos sprzedać to musi to dostarczyć do
    klienta.

    Krzysiek