  • Data: 2012-11-20 11:56:39
    Temat: Re: Kostka brukowa - pytan kilka
    Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Potwierdzam. Już zwykłą kostkę jest problem dokładnie umyć po zimie a co
    > dopiero granitową. Wogóle sprzątanie granitowej to masakra. Ale
    > granitowa ma ten swój urok i się nie zetrze a ni nie spęka... Więc coś
    > za coś.

    Mam działkę na terenie wiejskim, na odludziu, przy lesie. Kostka brukowa
    to sztuczny twór, kłóci mi się z otoczeniem i zawsze chciałem mieć
    granit. Zachęciła mnie tu niska cena tej granitowej, ale nigdy nie
    pomyślałem, że może być tak upierdliwa. A wieje u mnie czasem nieźle,
    nanosi drobne listeczki, brzozowe nasionka i inne śmieci.