eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienieRe: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <mh2cq2fhx2m8$.dlg@myjk.org> <p32fq6$ud7$4@news.icm.edu.pl>
    <1...@m...org> <p34qc6$234$8@news.icm.edu.pl>
    <1...@m...org> <p34u07$234$10@news.icm.edu.pl>
    <d...@g...com>
    <p350ou$234$15@news.icm.edu.pl>
    Date: Wed, 10 Jan 2018 13:44:00 +0100

    Wed, 10 Jan 2018 13:26:05 +0100, Kżyho

    > Dla mnie po prostu to jest jakieś chore, że jakiś mały pierdek typu ten
    > wspomniany Leaf czy co tam, kosztuje np. 160 tysi. To ja kurde za tyle
    > kawalerkę w Poznaniu sprzedałem, a nie kawałek złomu, który się rozsypie
    > za 5 lat, bo mniej więcej takiej jakości są nowe auta.

    Etam, ta mewa z obrazka ma już 7 lat i trzyma się całkiem nieźle. Fakt,
    zawieszenie wali jak szalone, ale czego się spodziewać po belce poprzecznej
    -- zresztą ZTCW nic od nowości nie było tykane w tym aucie, poza zmianą
    opon. Muszę przyznać, że hamowanie z odzyskiem jest bardzo ostre, w
    zasadzie nie trzeba tykać hamulca w tym trybie. Jedyna skucha, że jak się
    gaz odpuszcza i regeneruje, to się STOPy z automatu nie zapalają (ZTCW w
    polifcie już to naprawili) -- więc już dwa razy widziałem strach w oczach
    tego z tyłu. :P

    > To są jakieś absurdalne ceny według mnie.

    Są absurdalne koszty akumulatorów, które stanowią 2/3 (abo i więcej) ceny
    auta. Trzeba poczekać, może jakieś nowe odkrycia zostaną poczynione, bo
    parcie ewidentnie jest na to od paru lat (zapoczątkowane chyba głównie
    przez smarkfony).

    --
    Pozdor
    Myjk