eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie › Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
  • Data: 2018-01-11 15:01:47
    Temat: Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Jan 2018 13:44:54 +0100, Myjk wrote:
    > Spokojnie, było wystarczająco wymownie, albowiem nie od dzisiaj tutaj
    > piszemy i wiem jakie masz zdanie na ten temat.

    Nie miałem wątpliwości w kwestii twojej interpretacji, bardziej martwiło
    mnie że jakiś przechodzień-internauta mógłby pomyśleć że faktycznie
    jestem jakimś, za przeproszeniem, ekologiem :)

    > (...) bo dołączasz właśnie do zacnego
    > grona tutejszych ograniczonych ignorantów, z którymi nie warto
    > elementarnej dyskusji podejmować.

    Już gorszymi epitetami mnie częstowano, ale cieszę się - co ja mówię -
    dumny jestem, iż zasłużyłem na kolejny medal harcerski do kolekcji.

    Mateusz