  • Data: 2013-04-02 20:50:22
    Temat: Re: Koszt budowy malego sklepu - pytania laika
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 20:38:59 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > czasem jednak inwestor pracuje i nie chce mu sie robić za zaopatrzeniowca :)

    To fakt i wtedy płaci drożej za pośrednictwo wykonawcy.
    Szacuję że przy budowie domu jednorodzinnego pilnując zakupów i negocjując samemu
    ceny można zaoszczędzić ładne kilkanaście tysięcy zł
    Dobrze zorganizowana budowa domu to maks 1 rok.
    Kilkanście tysięcy to z ładnych kilka miesięcy pracy najczęściej.
    Warto więc te kilkanaście dni urlopu w jednym roku poświęcić na zaopatrzenie budowy.
    Wiem oczywiście że nie zawsze się da. Ale jak ktoś podejmuje się budowy domu i nie
    jest w stanie tego dopilnować to troszkę sam sobie winien.