  • Data: 2009-09-04 07:35:10
    Temat: Re: Koszt montażu instalacji elektrycznej.
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek <a...@i...pl> napisał(a):

    > dokladnie, sam skladalem wszystko do kupy i tez wyrobilem sie w jedno
    > popoludnie.

    No i ciesz się że nie dałeś orżnąć się przez takiego głąba jak ja.
    Że się tak zapytam: miałeś projekt tej rozdzieli? jakieś obliczenia? serwis
    gwarancyjny?
    Ze niepotrzebne? no, skoro niepotrzebne to nie, inny widać potrzebują.

    > Ja rozumiem ze firma to inne koszty, bo sprzet trzeba
    > amortyzowac, oplacic pracownika, kierownika, prezesa i dla wlasciciela cos
    > musi jeszcze zostac. Ale bez przesady, 1000zl za 1 dzien pracy 1 czlowieka
    > (i to wcale nie jakiegos wybitnego specjalisty) to troche duzo.
    > Ja akurat cala instalacje elektyczna zrobilem sobie sam, ale jak sobie
    > pomysle ile mnie skasowali za wod-kan to szlag mnie trafia. Czasami sie
    > zastanawiam czy nie warto sie przekwalifikowac ;)

    Wiesz, byłem wczoraj u fryzjerki, ostrzyżenie mnie zajęło jej 4 minuty, w tym
    czasie sobie gadaliśmy, zapłaciłem 25 zł (taniej już chyba w Krakowie nie ma).
    Policzmy: 8 godz.*60 min / 4min. * 25 zł = 3000 zł z dniówkę.
    Czyli za miesiąc 60 tys. zł, wniosek -> fryzjerka ma zarobki na poziomie
    prezesów banków.
    Wiesz, czasem sama arytmetyka nie wystarcza by osiągnąć prawdę.

    Proponuję więc jednak zostać fryzjerką.
    pzdr., PB