  • Data: 2022-03-08 21:37:27
    Temat: Re: Koszt montazu klimatyzacji
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 8 March 2022 at 19:59:55 UTC+1, Budzik wrote:
    > Prosta instalacja - po jednej stronie sciany jednostka zewnetrzna, w
    > tym samym miejscu w srodku, wewnetrzna.
    > Prąd ja zorganizuje przy klimatyzatorze.
    > Zastanawiam się czy kupic wraz z montażem czy montaz osobno.
    > Ile powinna kosztowac instalacja?
    >
    > W nieruchomosci beda montowane 2 szt.
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"
    > Karol Irzykowski
    zimą klima na sermater komu
    a latem prąd będzie po 2,50zl za 1 kWh i stać będzie tylko biura

    W Polsce klimat umiarkowany i klima to strata kasy i energii i ciągłe wibracje
    infradźwiękowe, kurz, brud i koronawirusy w instalacji

    Większość handlarzy, instalatorów klimy upadnie z uwagi na koszty energii

    Klima w 2022 ist kaputt