  • Data: 2022-03-08 22:03:14
    Temat: Re: Koszt montazu klimatyzacji
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.03.2022 o 19:59, Budzik pisze:
    > Prosta instalacja - po jednej stronie sciany jednostka zewnetrzna, w
    > tym samym miejscu w srodku, wewnetrzna.
    > Prąd ja zorganizuje przy klimatyzatorze.

    2600 płaciłem za jednego vivaxa ACP-12CH35AEMI R32 w maju, czekałem prawie miesiąc,
    montowany na ok. 8 m wysokości, z rusztowania, też tylko przez mur i na ścianę, prąd
    był w
    puszce obok

    > Zastanawiam się czy kupic wraz z montażem czy montaz osobno.

    najpierw poszukaj montera na montaż nieswojej klimy (może być ciężej) i porównaj ceny

    ja preferuję kompleksowo żeby nie bawić się w odbijanie piłeczki między sprzedawcą i
    instalatorem w razie czego - jedna osoba zarobiła i jest odpowiedzialna za to żeby
    działało

    > Ile powinna kosztowac instalacja?

    poza czynnikiem to sama robocizna, więc ciężko strzelać, każdy ceni się inaczej

    > W nieruchomosci beda montowane 2 szt.

    to przynajmniej stówę mniej niż proste x2 bo na umawianiu i dojeździe oszczędza