  • Data: 2010-12-03 17:44:01
    Temat: Re: Koszt odbioru budynku mieszkalnego
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pomiary to akurat najmniejszy pryszcz. Natomiast przygotowanie całej
    > dokumentacji, zgodnej z tym co zyczy sobie PINB to już zupełnie inna
    > historia, więc kwota jest wprost proporcjonalna do ewentualnych problemów
    > z odbiorem budynku, jeśli papiery nie będą odpowiadac w/w:) Jesli jestes
    > zainteresowany, wieczorem napisze czego dotyczy cała moja dokumentacja
    > odbioru instalacji elektrycznej
    Pewnie co gmina to obyczaj. "U nas" to nawet wartości pomiarów nie trzeba
    wpisywać. Elektrycy z uprawnieniami D i E oświadczają się, że pomiary były,
    a wyniki są prawidłowe i tyle. Wpisane jest WLZ, pobór mocy, numery
    mierników. W sumie żadnej dodatkowej dokumentacji nawet nie trzeba. Pierwszy
    z brzegu zapytany elektryk z uprawnieniami za czynności konieczne do odbioru
    chciał zainkasować 300zł. Nie pytałem go natomiast czy będzie coś mierzył.
    Dlatego ciekawy jestem co mierzył u Ciebie i jaka była czasochłonność
    roboty.
    Pozdr.
    Krzysiek