  • Data: 2009-07-24 09:31:50
    Temat: Re: Koszt prostego domu
    Od: Rafal <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski pisze:

    > Wanne czy umywalke mozna kupic tanio, ale mnie (przy remoncie
    > mieszkania w starym budownictwie, ale to w sumie to samo) potwornie
    > drogo wypadli hydraulicy od "orurowania" lazienki i kuchni.
    >
    > MJ

    O ile ma się smykałkę do majsterkowania i trochę wolnego czasu, to
    hydraulikę jest się w stanie samemu zrobić. Wystarczy tylko gdzieś
    podpatrzeć o co w tym chodzi. Zgrzewarkę kupić można od 100zł. Same
    rury, złączki redukcje itp to są groszowe sprawy. Informacji jak to
    robić w necie jest dużo.
    Ktoś może powiedzieć że jest duże ryzyko że się coś spieprzy i potem pod
    tynkiem będzie ciekło - większe ryzyko jest jak taką instalację będzie
    robił "fachowiec", który jest od wszystkiego i do tego popadł w rutynę.
    Jak się zrobi kilka zgrzewów dla treningu, to będzie widać kiedy jest
    dobrze zrobione a kiedy źle.

    Pozdrawiam
    Rafał