  • Data: 2009-07-24 13:31:35
    Temat: Re: Koszt prostego domu
    Od: "Tomek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ... która sie 'rozleci' za 3 lata a nowa oczywiście nie będzie pasowała do

    no co ty, bedziesz kupowal ten szmelc za 5 kawalkow?! Prawdziwe kabiny
    zaczynaja sie dopiero od 8!
    A tak powaznie, kazdy wie czego chce i na ile sobie moze pozwolic. O
    estetyce sie nie dyskutuje, natomiast trwalosc i jakosc wykonania nie zawsze
    idzie w parze z cena. Dam Ci przyklad - nie mam kabiny prysznicowej, tylko
    zabudowana wneke. Potrzebowalem drzwi, zeby oddzielic prysznic od reszty
    lazienki. Tafla szkla o wymiarach 90x180cm + 2 zawiasy + uchwyt. Zaplacilem
    za takie cos 600zl (jakosc marketowa). Ale widzialem tez takie drzwi w
    cenach powyzej 3tys zl. Gdzie roznica? Szklo hartowane, grubosc, wymiary,
    wszystko identyczne. Zawiasy inne? Za 3 kola? aaa juz wiem, naklejka
    producenta, renomowanego wisiala...

    --
    Tomek