eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKosztorys › Re: Kosztorys
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kosztorys
    Date: Wed, 4 Mar 2009 10:01:21 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <golg12$t43$1@news.onet.pl>
    References: <gohklp$nek$1@inews.gazeta.pl> <goiuik$tn0$1@news.onet.pl>
    <goivrn$20g$1@news.onet.pl> <goj1fj$6t4$1@news.onet.pl>
    <goj3cq$p50$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gok1ve$2m7$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: cn30.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1236157282 29827 80.53.223.30 (4 Mar 2009 09:01:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Mar 2009 09:01:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:351050
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gok1ve$2m7$1@news.interia.pl...
    >
    >>> Taki nasz polski pierdolniczek. Najpierw chcą za darmo, potem chcą
    >> gwarancję na 5 lat i do każdego zgłoszenia przyjazd w 5 minut a za
    >> zgłoszenia niezasadne znowu płacić nie chcą :) Też z daleka omijam
    >> klientów z tego typu podejściem. Chce sam kupić, podjechać , podejść -
    >> niech sobie sam wykona....
    >
    > Bo wszystko stoi na glowie. Co ma rabat do uslugi?
    > Firma powinna zarobic tyle ile jej sie nalezy, rabaty nic do tego nie
    > maja. Rabaty sa do handlu, nie kombinowania z glupimi klientami. Tak sie
    > porobilo, ze czesc zarobku kamufluje sie w rabatach, a to bez sensu. Fakt,
    > ze klient mniej jeczy jak zaplaci za plecami, oczy nie bola. Z drugiej
    > strony z czesciowo mojej dzialki. Mechanik samochodowy bierze za usluge
    > tyle ile bierze, wg. ogolnych stawek. Zgadza sie na zalatwienie czesci,
    > jedzie do sklepu, hurtowni gdzie ma znaczne rabaty, a klientowi
    > przedstawia rachunek wg. cen detalicznych. Bywa, ze zarobek z marzy jest
    > wyzszy od robocizny. Ale tego rzecz jasna w rozliczeniu nie uwzglednia. A
    > powinno byc tak, ze usluga kosztuje tyle i tyle bez roznicy z czyich
    > materialow sie robi. Ustala sie koszty zaopatrzenia i tyle, po co tu
    > jakies rabaty?
    >

    Bo wykonawcy to sami nie wiedzą czego chcą. Nie potrafią podać uczciwej ceny
    za robociznę tylko dorabiają rabatami na materiale, dziwnymi metodami
    liczenia metrów, punktów, rzekomymi dodatkowymi pracami itp. W ostatnich
    latach nie musieli szanować klientów bo mieli i bez tego mnóstwo zleceń. Mam
    nadzieje że w końcu sytuacja wróci do normy i cwaniacy zostaną w sposób
    naturalny z rynku usunięci.
    zartujemy tu sobie z metod Kikiego ale chyba właśnie tak czasami trzeba
    postępować.


    --
    Pozdrawiam

    Krzysiek




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1