eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKosztorys › Re: Kosztorys
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kosztorys
    Date: Wed, 4 Mar 2009 20:37:52 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <gomlae$c4b$1@news.onet.pl>
    References: <gohklp$nek$1@inews.gazeta.pl> <goiuik$tn0$1@news.onet.pl>
    <goivrn$20g$1@news.onet.pl> <goj1fj$6t4$1@news.onet.pl>
    <goj3cq$p50$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gok1ve$2m7$1@news.interia.pl>
    <golg12$t43$1@news.onet.pl> <golr1a$vmd$1@news.onet.pl>
    <golras$uu$1@news.onet.pl> <p9mknsf3wmk5$.c7cs83pcjrjh$.dlg@40tude.net>
    <golt87$6sr$1@news.onet.pl> <109ulvta99lru.932g3uduvjxz$.dlg@40tude.net>
    <gombfk$3cd$1@news.interia.pl>
    <htgj3gteh7l5$.8fharwyhofir$.dlg@40tude.net>
    <gomj8i$dd4$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: public38187.xdsl.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1236195470 12427 79.163.149.43 (4 Mar 2009 19:37:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Mar 2009 19:37:50 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 090303-2, 2009-03-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:351173
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gomj8i$dd4$1@news.interia.pl...
    >
    > No moze cos mi umknelo skoro tak. Gdzies nizej pisalem, ze jezeli inwestor
    > akceptuje globalna cene to nikomu nic do tego. Moze byc przeciez tak, ze
    > dzieki rabatowi jakas firma wykonawcza rownie dobrze moze byc bardziej
    > konkurencyjna cenowo dzielac sie de facto rabatem z klientem i nie musi to
    > oznaczac rzniecia klienta, a wrecz odwrotnie. Bylem pewny, ze rozmawiamy
    > wylacznie o samej usludze i wciskaniu towaru.
    >
    Scream ma chyba dzisiaj zły dzień bo w całej dyskusji chodziło mi dokładnie
    o to samo co Tobie a Scream przy całym szacunku do niego odwrócił kota
    ogonem.



    --
    Pozdrawiam

    Kris

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1