  • Data: 2009-03-08 19:08:00
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Nie chcę Cię rozczarowywać, ale zrozum, że fakt że teraz co nieco
    > udaje Ci się zarobić i dostajesz coś ekstra na tej "inżynierii
    > finansowej" bo sądzisz, żeś wszystkie rozumy pozjadał, może Cię
    > jeszcze zgubić. Dlaczego? Ano dlatego, że statystycznie nadal jesteś
    > zwykłym robolem, dla którego potencjalnie największym sukcesem będzie
    > to, że zamiast samemu pracować zatrudnia (?) kilku ludzi -- natomiast
    > po drugiej stronie (inwestora) masz ludzi, którzy mieli trochę więcej
    > oleju w głowie i dzięki temu doszli do pieniędzy. I pewnie, może raz
> [...]

    a ty jesteś typowym Polaczkiem dorobkiewiczem w pierwszym pokoleniu, który
    nie szanuje czyjejś pracy bo wg ciebie jest gorsza od twojej. Jak już
    napisałem zwykle moi inwestorzy byli zadowolenia z mojej wyceny materiałów
    ponadto nie musieli latać co chwila i kupować pięciu kształtek których wsam
    raz brakuje.

    Ponadto powiem ci że gówno wiesz o mnie i o tym kim jestem.