  • Data: 2010-03-25 19:41:04
    Temat: Re: Koszty ogrzewania gazowego w kamienicy
    Od: NotBear <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-25 07:06, PeJot wrote:
    > Za duża histereza na sterowniku.

    0,4 st., mniejszej nie da sie ustawic.
    Moim zdaniem problemem jest stosunkowo niewielka pojemność cieplna
    instalacji. Zwykle kaloryfery zdaza sie wychlodzic zanim temperatura
    zjedzie ponizej progu. A nie sa to grzejniki plytowe tylko gruboscienne
    stalowe. A i tak zapewne najlepsze bylyby ciezkie "komunistyczne"
    zeliwniaki.

    > Jakoś od tego czasu nie zmieniło się podgrzewanie trawników, za co się
    > płaci.

    Fakt.

    > A ja mam na tyle miejsca żeby trzymać gary i kocioł.

    Szczesciarz :-)

    > Czy przegląd raz na dwa lata to jest bezobsługowość czy już nie ?

    Juz tak. Ja leniwy jestem i pamiec mam krotka ;-)

    --
    NotBear