  • Data: 2013-08-16 09:47:11
    Temat: Re: Koszty ogrzewania mieszkania
    Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:kub8m6$dra$1@news.task.gda.pl...

    > a to jest w sam raz brednia.
    >
    > jeśli ktoś kompletnie nie grzeje w mieszkaniu to szkodzi pozostałym
    > mieszkańcom z otoaczjacyh mieszkań, bo efektywnie to oni muszą ogrzewać
    > jego lokal i płacić za to.
    Ciekawy argument- często o nim rozmyślałem w kontekście np kamienicy: część
    pali węglem, część na gaz, inni prąd- a jeszcze inni mając mieszkanie
    środkowe (jak ja przez lata) czasem od niechcenia zimą włączą sobie w wielki
    mróz grzejniczek elektryczny. Ba! Były nowe bloki TBS, które nie miały
    ogrzewania CO- grzano prądem. Czy też można było ścigać kogoś, kto grzał
    mniej?

    "Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
    teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
    G. Orwell

    Chiron