  • Data: 2012-07-07 07:34:35
    Temat: Re: Kot i wylewka [OT]
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Plumpi napisał:
    > Nawet nie dało się wypic herbaty, bo sierść kotów była nawet w cukierniczce.

    No właśnie...
    Kot to bardzo czyste zwierzę, nawet ten dachowiec..., ale jego standardy
    czystości są zupełnie inne niż nasze i zmienić się tego niestety nie da !

    Moje koty są na _zewnątrz_, a zimą w kotłowni i garażu, gdzie jest
    wystarczająco dla nich miejsca i wystarczająca temperatura, natomiast w
    mieszkaniu...
    Mamy taki zwyczaj, który stał się już nawykiem, że każdy kontakt z
    kotem, musi być zakończony umyciem rąk - zwyczajnie, mydłem hehe, i
    dopiero można mieć kontakt z innymi, bardziej 'ludzkimi' rzeczami.

    Kot/koty w mieszkaniu, na pościeli, na talerzach, kubkach, czy choćby na
    dywanie... to obrzydlistwo !!! Ich miejsce jest 'tam', a nie 'tu'...:-)

    Dlatego dokąd mieszkałem w bloku, pozwoliłem tylko i wyłącznie na rybki
    w mieszkaniu, bo one są higieniczne.

    pozdrawiam
    Robert G.