  • Date: Fri, 20 Jul 2012 23:26:43 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kot i wylewka [OT]

    W dniu 20.07.2012 22:58, Robert G pisze:

    > wiesz co lawa...

    O, robecik to kłamca - obiecał mnie splonkować, a tu gucio...

    > brak mi słów na określenie twoich osobistych wycieczek...

    Wycieczek? Sam pisałeś, że musisz umyć ręce po każdym kontakcie ze
    zwierzęciem przed dotknięciem czegokolwiek "ludzkiego".

    No sorry winnetou, ale to ewidentnie psychoza.

    > jesteś w najwyższym stopniu żałosny i godzien politowania.

    A może tak nieco bardziej merytorycznie, hmm?

    > możesz się lizać z kotami ile chcesz, ale jak ktoś nie

    Lizać z kotami? Masz jakieś urojenia?

    > chce iść w twoje ślady, to zgrywasz psychiatrę...

    Jakie moje ślady? No i lepiej "zgrywać" psychiatrę, niż być jakimś
    psychicznym, co mu się wskutek jakichś zaburzeń pogłaskanie zwierzęcia
    zamienia się w lizanie z nim.

    > słyszałeś o czymś takim jak projekcja???

    Owszem.

    > raczej do ciebie się to odnosi.

    Bo "miałem czelność" nazwać po imieniu twoje narowy??

    A'propos projekcji... kto tutaj zaczął nagle pisać o lizaniu się ze
    zwierzętami, podczas gdy inni, zdrowsi psychicznie pisali wyłącznie o
    głaskaniu?

    > kończę temat definitywnie, bo jesteś człowiekiem z wyraźnymi problemami
    > z osobowością...

    Ty masz problemy nie tylko z osobowością, ale nawet z podstawami ortografii.

    Słyszałeś może kiedyś o wielkich literach i ich miejscu na początku zdania?

    > bez względu co teraz napiszesz, albo nawet jak nic nie napiszesz...,
    > dostajesz ode mnie plonka, chociaż raczej takich bonusów nie rozdaję.

    Mi to zwisa i powiewa, nawet jeśli tym razem przypadkiem dotrzymasz
    słowa, kłamczuszku...

    Przynajmniej nie będziesz mnie zamęczał swoimi psychozami, a ja będę
    mógł twoje objawy swobodnie komentować, jeśli znowu z nimi wyskoczysz.