  • Data: 2013-11-04 21:06:40
    Temat: Re: Kotłowe horrendum
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:b27bf9dd-94fd-475f-a8f0-31e580ef32c1@googlegrou
    ps.com...

    > Mi to zwisa generalnie, bo mieszkam w bloku, ale te setki
    > męczących się ludzi chyba świadczą, że to nie baletnica
    > jest winna, ale jednak krawcowa :P

    Skoro nie masz najmniejszego pojęcia to nie pisz bzdur, które są
    nieprawdziwe tylko po to, aby usprawiedliwiać swoje ego.

    > Nic nie zacząłem jeszcze grzebać, przytoczyłem tylko wyrwane z
    > kontextu wypowiedzi ludków.

    He he he....
    Znów "jedna pani drugiej pani...."

    > Jakby tak to działało, to nie byłoby tych megabajtów płaczu :]

    Bzdury piszesz.
    Ja uruchomiłem już setki takich kotłów u ludzi i jakoś nikt mnie nie
    wzywa do każdego przestawienia parametrów.
    Oczywiście klienci zdarzali się różni. Jedni łapali szybciej, inni
    potrzebowali o wiele więcej czasu. Ale to co tutaj piszesz to jakies
    kompletnie, wymyślone bzdury.