    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kran w ogrodzie
    Date: Fri, 26 Apr 2013 21:45:58 +0200

    > 1. Czy ktokolwiek z Was ma dodatkowy zaworek do spuszczenia wody z tego
    > ostatniego odcinka instalacji?

    No właśnie zdziwiony byłem, mam ciepłą i zimną na zewnątrz, a od
    wewnątrz mam zaworki! Pytałem hydraulika czy sobie nie pomylił....
    dziwnie popatrzył ;)

    > 2. Czy ktokolwiek ma ten ostatni odcinek z PB który teoretycznie jest
    > najodporniejszy na zamarzanie?

    Co to znaczy PB?
    Ja mam tak, że na ścianie jest bateria, będzie zrobiona gustowna
    skrzyneczka zakrywająca, z ociepleniem na sobie. Wiem że w tym miejscu
    będzie minimalnie gorsza izolacja ściany, ale za to nie będzie
    przechładzania instalacji.
    Jedyne co mnie martwi, to możliwość podlania ocieplenia, muszę to jakoś
    przemyśleć.

    Miłego.
    Irek.N.