  • Data: 2013-12-09 14:38:05
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:l84gp9$mrp$2@dont-email.me...

    > No ale pisałem przecież, że nikt nikomu nie broni mieć podłogówki i ścian
    > z jakiejś tam ceramiki.

    Ja się tylko odniosłem do stwierdzenia Adama "gdyby nie podłogówka to bym
    zamarzł". I jescze jedno. Ciepłe powietrze jak wiadomo unosi się ku górze
    więc jaki element konstrukcyjny jest najcieplejszy w domu? Sufit. A sufit to
    u mnie podłoga na poddaszu na którym mam sporo mniej ceramiki gdyż tylko
    ściany kolankowe i szczytowe a reszta to 90% gipskarton.