  • Data: 2013-12-10 08:48:44
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:c77251f3-419a-4426-a3a8-c9dd633e1a98@googlegrou
    ps.com...

    >Nie wiem czy jest sens w ogole dyskutowac -> wylacz sobie kaloryfery to
    >w 30 min zrobi sie nieprzyjemnie chlodno.

    W stodole tak, ale w dobrze ocieplonym domu z ceramiki nie.
    Adam piszesz nieprawdziwe informacje.
    Uzupełnij wiedzę o fakt że buduje się domy naprawdę ciepłe z dobrze
    wykonaną izolacją termiczną.

    >Dla mnie EOT bo ta teoria ze kaloryfery tak samo trzymaja cieplo jak
    >podlogowka sie kupy nie trzyma :)

    A kto pisał że to kaloryfery mają trzymać ciepło?
    Coś ci się pomyliło. Mowa przecież o pojemności cieplnej budynku.
    Wobec tego faktycznie EOT