  • Data: 2013-12-11 21:08:51
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 grudnia 2013 20:16:13 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Jak ma to byc najgorszy to najblizszego bedziesz mial w Gdansku. :-P

    Nie ma takiej opcji zeby z allegro zniknelo wszystkie ~6 tys agregatow jakie
    sa wystawione, po prostu NIE MA SZANS :) Prawdopodobienstwo ze znajde taki
    w promieniu 100km wynosi 100% :-)

> [...]
    > Jakies dwa lata temu ponoc na allegro agregatow nie bylo bo wszystkie
    > wykupione. O brakach na polkach nie wspomne. Raz w zyciu przezylem
    > lokalny huragan letni. Co sie wtedy dzieje to istne szalenstwo. Nagle
    > wszyscy przychodza po to samo. Armagedon doslownie. Niby mozna pojechac
    > kawalek dalej, gdzie skutkow nikt nie widzial. Ale wez zostaw wszystko,
    > dom bez dachu, zwisajace konary i jedz te 100km tracac cztery godziny co
    > najmniej, a tu moze kolejna nawalnica moze byc. Po prostu ogarnia sie co
    > trzeba w pierwszej kolejnosci. Czas nagle nabiera wyjatkowej wartosci.

    Nie piszemy o takiej sytuacji - jak zostajemy bez dachu to ostatnia rzecza
    jaka nam potrzeba jest ogrzewanie. Piszemy o "zwyklym" wylaczeniu pradu
    na np. tydzien czasu bez dodatkowych atrakcji. Bo jak Ci dach pofrunie
    w kosmos to i tak transportujesz siebie i rodzine w inne bezpieczne miejsce,
    a ogrzewanie domu bez dachu i tak nie ma wiekszego sensu... :)

    > No ale to jest wlasnie sklep. Zamowienie przez net to tylko forma

    No to akurat byl jeden z wielu przykladow - akurat wiekszosc jednak kupuje
    u innych sprzedawcow niz duze sieciowki :)

    > kontaktu z klientem, ale to fizycznie istniejace sklepy. Koniec z
    > gloszonymi prawdami, ze sklepy internetowe to mniejsze koszty i towar
    > dzieki temu tanszy. Ten sam telewizor na allegro prawdopodobnie bedzie
    > drozszy.

    Byly tansze ale chcialem od reki :)

    > Siec jesli chodzi o zakupy sluzy mi tylko do znalezienia towaru i
    > porownania cen. W Mediamarkcie masz te sama cene w sieci co na polce.

    Mediamarkt to najdrozszy sklep jaki sobie mozna wyobrazic.

    http://www.mediamarkt.pl/gazetka.html

    Pokaz mi co niby jest tu tansze niz w sieci? Pokaz 2-3 towary, ja Ci znajde
    taniej w sieci, zobaczymy o ile :)

    > Siadam w samochod i za pol godziny staje sie szczesliwym posiadaczem,
    > bez czekania na kuriera.

    Ale przeplacasz. W mediamarkt wszystkie ceny maja w sobie doliczone
    "darmowe" raty 0% ;) Wszystko jest minimum 10-15% drozsze.

    Ja jak cos kupuje to doktoryzuje sie w sieci, szukam, porownuje - jak wybiore
    to w 99% okazuje sie ze na miejscu nie ma takiego modelu wiec nawet jakbym
    chcial dac zarobic lokalnie to nie da rady bo zamowienie w sieci bedzie
    duzo szybsze :)

    > Co ciekawe pokusilem sie o porownanie ceny w tzw. tradycyjnym sklepie
    > komputerowym. Podalem symbol dokladnie tego modelu jaki mnie
    > interesowal. Pan zajrzal do kompa i powiedzial mi nizsza cene jak ta
    > ktora znalazlem w sklepach sieci handlowych tyle, ze nie od reki. Jednak
    > wole tak jak zakup w necie. Po prostu sklepy dostosowaly sie do nowych
    > warunkow. Zreszta nie tylko sklepy, bo i kanaly dystrybucji tez.

    Ja sie jednak dalej z Toba nie zgadzam. I udowodnie Ci to ta gazetka
    mediamarktowa - tylko nie oszukuj i nie szukaj wczesniej w sieci, po prostu
    wybierz 2-3 towary ktore wydaja Ci sie tansze :)

    > Zwyczajnie nie maja wyjscia.

    Maja wyjscie - ciagle gro ludzi boi sie zakupow przez net, maja tez wyzsze
    koszty. Niektorzy nie lubia czekac jak sam napisales. To zawsze target ktory
    wybierze stacjonarny, choc drozszy sklep :)

    > Juz dwa razy skladalem zeznania na Policji po tym jak wplacilem, a
    > towaru nie dostalem. To byli tzw. sprzedawcy stricte sieciowi. Sklepy

    Ja jeszcze ani razu - kwestia dobrego sprawdzenia sprzedawcy :-)

    Napisze Ci co kupowalem w ostatnim tygodniu wedlug maili:

    1. opornik dmuchawy VW lupo - 28 pln - nowy (w intercars i lokalnych sklepach
    motoryzacyjnych - 80 pln najtanszy)

    2. prog aluminiowy z uszczelka 95cm - 33 pln, lokalnie piekielnie trudno
    dostac - jeden sklep ma za 120 pln ;)

    3. zarlo dla psa - animonda gran carno - 8,5 pln / puche 800g (dostawa gratis),
    w lokalnych sklepach zoologicznych 12 pln / puche (pies zzera jedna - dwie na
    dzien!)

    4. trojramienny sciagacz do lozysk 4' 100mm - 20 pln z wysylka - na miejscu
    brak :D

    5. krzeslo konferencyjne nowej gali - 65 pln z wysylka (w najblizszym makro
    90 pln)

    6. dyski WD black 500GB 2,5' - 230 pln sztuka z gratis wysylka - w lokalnym
    komputerowym powyzej 300 pln

    7. pompa obiegowa CO dla ciotki - 25-60, zwykly chinczyk - 172 pln, gratis
    daja sterownik z termostatem. W lokalnym instalatorskim 250 pln bez sterownika

    8. tasma mid-flex do KG - 30mb 83 pln. Lokalnie strach w ogole do sprzedawcy
    podchodzic - sprzedaja na metry za jakies koszmarne pieniadze

    Kupowalem jeszcze wiele innych rzeczy ktorych nie pamietam - pierdoly jak
    np. stojak do choinki za 60 pln (10 x lepszy niz ten w OBI za 99 pln).

    Lokalnie wszystko jest duzo drozsze, a ja wielbie inpost za paczkomaty mimo
    ze z kurierami to juz na ty jestesmy - niektorzy znaja nawet kod do furtki i
    zostawiaja paczki za domem jak nikogo w domu nie ma ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.