  • Data: 2013-12-16 13:08:06
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 12:55:53 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Kupilem kilka laptopow w ciagu ostatnich paru miesiecy i wszystkie w x-komie
    > - najtaniej no i sklep i sprzedawca sprawdzeni - polecam :-)
    Własnie kupiłem.
    W x-kom ale na allegro. Cena ta sama co na x-com.pl ale gratis torba+mysz. W sumie
    gadżety zbyteczne ale wystawie na Allegro może z 50dych odzyskam.
    Trochę mnie zdziwiło że na allegro korzystniej bo ostatnio zauważyłem tendencję ze na
    allegro bywa drożej niż u tych samych sprzedawców w ich sklepach netowych.