  • Data: 2013-12-16 21:08:09
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-16 20:20, Adam pisze:

    > Powiedz to milionom uzytkownikow ktorzy korzystaja z tabletow / smartfonow,

    Ale do czego uzywaja? Wygodnie to na tym mozna co najwyzej film
    obejrzec, ksiazke poczytac, czy przejrzec www. Na tym wygoda sie konczy,
    a to dokladnie tyle co potrzeba miec pod reka czy w podrozy.

    > ja sie nie dziwie ze 13' jest niewygodne w uzytkowaniu w lozku bo to jest
    > za wielkie, za ciezkie, za duze i za bardzo sie grzeje.

    Nie rozumiem. W lozku kladziesz na nabiale, telewizor masz pod katem
    prostym i klawiature w intuicyjnej pozycji tj. poziomo. W jaki sposob
    jakikolwiek tablet ma byc lepszy od 13", ktory wcale przesadnie sie nie
    grzeje? Bez jaj, macam wlasnie obudowe i na dole jest ledwo cieplejsza
    niz temperatura otwartego monitora.

    Pozdro.. TK