  • Data: 2013-12-17 07:04:08
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-16 22:24, janusz_k pisze:

    > Jak na razie widzę to ty masz jakieś przerosty, Adam naprawdę sporo
    > osiągnął jak
    > na człowieka w jego wieku, wielu ludzi siedzi kątem w bloku na marnej
    > pensyjce
    > z której się ledwo utrzymują. Wyrwać się z tego jest b.trudno trzeba
    > stworzyć firmę,
    > znaleść klientów, sprzedać i utrzymać się na rynku. Wtedy ma się
    > dopiero pieniądze na domek który ma dobrze ponad 200m2, a nie jak
    > niektórzy mają po sto z małym haczkiem. TAkwięc Adam ma prawo się
    > chwalić, może się wam to nie podobać ale dzisiaj w Polsce nie jest
> [...]
    Odniósł, albo i nie. On pisze takie pierdoły, że trudno już wierzyć w to
    co on pisze. Poza tym takie sukcesy jak te, którymi on się chwali,
    odniósł co drugi na tej grupie.
    Tu są ludzie, którzy budują już kolejne domy, hale produkcyjne, a
    jeszcze inni budują zawodowo. Wiele osób prowadzi swoją DG. Tylko się
    nie chwalą jak Adaś, który jeszcze w stylu ordynarnym "wy jesteście
    nikim w stosunku do mnie, bo ja to własnymi rencami wybudowałem dom za
    pół bańki i mam tyle kasy, że nic nie muszę robić". Widać, że chłopca
    poniosła fantazja. :)