  • Data: 2013-12-17 12:12:07
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-17 00:01, Adam pisze:

    > Ja sobie z tego doskonale zdaje sprawe ale wszystko po kolei. Uwazam, ze
    > najpierw trzeba stworzyc odpowiednie warunki zeby porywac sie na potomkow.

    Z prerdpektywy okresu przed dziecmi wydaje sie, ze nigdy nie ma dobrego
    momentu na posiadanie dzieci. Ciagle jeszcze cos do zrobienia. Ja teraz
    zaluje, ze nie zdecydowalem sie wczesniej, acz nie mam tak zle. Jednej
    rzeczy w zyciu nie da sie zrobic - cofnac straconego czasu. Wszystko
    inne da sie zrobic pozniej. :-)

    > Ja juz wszystkie spelnilem i kolejnym elementem w ukladance bedzie na pewno
    > dziecko (przy czym jest spore prawdopodobienstwo ze beda odrazu blizniaki :)

    I tak trzymac. :-)

    Pozdro.. TK