  • Data: 2013-12-17 07:16:31
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-16 23:53, Adam pisze:

    > Pfff Maniek rozkladasz mnie na lopatki i ja naprawde nie mam innego argumentu
    > niz "sprobuj to sie przekonasz!":) Tylko wez jakies 8, no niech juz bedzie max
    > te 10 cali. Naprawde wez i sprobuj - inaczej sie nie przekonasz :)
    >
    > Wez na 30 minut laptopa do lozka - ja wysiadam po 10 minutach - bola
    > nadgarstki bo kat pracy jest niewygodny, boli brzuch / nogi bo uwiera
    > waga. Wiekszosc laptopow ma od spodu wlot powietrza z wentylatora -
    > poloz go na poscieli to po 10 minutach fejsbukowania poczujesz te 80stC
    > na sobie :-)
    > pozdr.

    Wyobraź sobie, że istnieją specjalne stoliki do korzystania z laptopa w
    łóżku, dzięki którym nie ma tego co opisujesz. Do tego podnoszony
    zagłówek w łóżku i jest bardzo wygodnie. Nawet jak jestem w swojej
    pracowni przy biurku to mam fotel, dzięki któremu mogę pracować w
    pozycji półleżącej, bo tak jest najwygodniej.