  • Data: 2013-12-18 12:36:03
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 grudnia 2013 12:08:24 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Moze komus cieplo laptopa przeszkadza, tylko wez mi wyjasnij, jak to
    > jest, ze ta miniaturyzacja i szybkosc grzeje sie tylko w wydaniu
    > laptopowm, a w telefonicznym juz nie? Wlasciwie to ja wiem dlaczego, bo
    > to namiastka komputera. Nie bedzie sie grzala tak jak nie grzeje sie
    > rower, choc sluzy do jezdzenia podobnie jak samochod.

    Masz mylne pojecie o mocy ktora drzemie w smartfonach :) Moj stary laptop
    sprzed 3 lat nie radzi sobie z filmami w full hd, a smartfon robi to
    bez zajakniecia :-)

    I one oczywiscie tez potrafia sie zagrzac i przypuszczam ze jest to
    glowny problem jaki rozwiazuja ich projektanci. Jednak jakos to cieplo mi
    nie przeszkadza - moze dlatego ze nie lezy na mnie plackiem tylko rozchodzi
    sie w powietrze.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.