  • Data: 2013-12-19 11:29:36
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-19 00:40, Adam pisze:

    > Dalej nie wierzysz :-)

    > No masz 2 rdzenie, a xperia z ma 4. Gdzie te jaja?

    Samo porownanie to jaja, ale chyba o tym wiesz.

    > 2GB RAM. Standardowo 64-128GB na karcie SD. A obsluzy kazdy inny co Twoj
    > laptop via USB.

    Z zawrotnym transferem...?

    > Sa juz pierwsze 64bitowe smartfony z androidem.

    Ach sa juz... Jakie?
    Od kiedy 64 bity stosowane sa w komputerach?

    > Android to przeciez Linux
    > - chyba nie myslisz ze sa tu jakies wielkie ograniczenia co do 64 bitowosci?

    No tak generalnie to nie bardza sa procesory...

    > A co tak naprawde daje Ci te 64bit w Windowsie? Przeciez bitowosc ni joty
    > nie ma wplywu na szybkosc systemu :)

    pula adresow chociazby... Jesli twierdzisz, ze pamiec nie ma wplywu na
    szybkosc systemu to sorry, ale wymiekam.

    > Android obecnie moze zaadresowac max 4GB ram

    Z czego proces dostaje 3GB :-D

    > i jak na ten system to jest
    > to "cud miod i orzeszki". Zreszta naprawde malo kto potrzebuje nawet tyle
    > na swoim laptopie. Ja mam w swoim laptopie win7 32bit i 3GB ram i naprawde
    > nie wiem czym tak sie podniecasz piszac o tych 64bitach :)

    Ty sie podniecasz rdzeniami i taktowaniem to ja moge ramem, ktorego taki
    np. Galaxy S II nie ma, za to ma rozne kolory.. :-P I dobrze, bo do tego
    jest. Za to Ty nam wmawiasz, ze to sprzet o tej samej wydajnosci co
    laptop, a nawet lepszy bo sie nie grzeje, za to przy biurku wychodzi na
    to, ze tylko wygodniejszy. Wiec piszac o bitach i ramie uswiadamiam Ci,
    ze to nie sa te same sprzety i systemy operacyjne, a koniecznosc
    chlodzenia nie wynika z dyletanctwa konstruktorow.
    Z Twoich wypowiedzi wynika, ze do telefonu moznaby podpiac klawiature
    dla wygody i normalnej wielkosci monitor, by cieszyc sie nie gorsza
    wydajnoscia jak w normalnym komputerze, albo i wieksza bo cztery
    rdzenie. No nie jest tak niestety i troche sie dziwie, ze jako
    informatyk wogole o tym dyskutujesz. Mieliscie tam wogole cos takiego
    jak budowa maszyn cyfrowych? Troche historii np. o kontrolerach IDE,
    Local-bus, PCI, SCSI i ewolucji? Niby te komputery, ten sam system, a
    jednak przepasc.

    Pozdro.. TK