    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 19 Dec 2013 04:17:54 -0800 (PST)
    <8...@g...com>
    <52b1abdc$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
    <l8sb7e$a9t$1@usenet.news.interia.pl>
    <5...@g...com>
    <l8sue0$jcu$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@g...com>
    <l8tags$eg2$1@usenet.news.interia.pl>
    <9...@g...com>
    <l8uhqn$58d$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@g...com>
    <l8umfs$fie$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    From: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 grudnia 2013 12:49:19 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Przeciez Twoj link wydajnosci obnaza prawde. Sam pisales o wyzszosci
    > czterech rdzeni w telefonie. Pozniej dales linka porownujacego i5 ze
    > Snapdragonem 800, gdzie geek bench 3 dla obu core po prostu rozwala na
    > lopatki,

    Jak rozwala na lopatki? O czym Ty piszesz? Procek z nokii z symbiana
    mialby tam nie 2700pkt tylko pewnie 10 :) Rozwalalby na lopatki jakby
    roznica byla 2-3-4-5 krotna. A to jakies procenty niewielkie sa :)

    > To moze juz o SQL nie wspominajmy...
    > Poza tym nie trzeba pracowac z filmami. Zwykla zdjecia zajmuja po 4 mega
    > kazde. W jednym katalogu troche sie czase uzbiera, do tego fakies
    > filmy.. No rozne ludzie maja zajecia.

    Czekaj, zaraz - o czym Ty piszesz - co ma wspolnego katalog z 4megowymi
    zdjeciami z architektura 32/64bit? Czy Ty na pewno wiesz o czym piszesz? :)

    > Czyli pomalu dojda do poziomu, gdzie komputery byly tak z piec lat temu?

    Ale juz pisalem ze roznica miedzy 32 a 64bit dla przecietnego uzytkownika
    jest totalnie nie do odczucia :)

    > Ale ja nie komputerach. Wez sprawdz jak to jest w telefonach...

    Ten telefon to przeciez normalny maly komputer z dodatkowa aplikacja telefonu :)

    > Juz samo ograniczenie sprawia, ze to nie da sie porownac i glownie o to
    > chodzi. Za tym idzie koniecznosc wentylowania np.

    64bit tez ma ograniczenia. I co z tego? :) Jak sie nie da porownac? ;)
    Znasz jakies aplikacje ktore dzialaja TYLKO z systemem 64bit zeby nie dalo
    sie zrobic porownania?

    > No nic. Ciagle twierdze, ze porownywanie tego z komputerem nie ma sensu.
    > A ze komus w telefonie wystarcza to i bardzo dobrze. Od tego przeciez jest.

    A ja Ci udowadniam od paru dni ze to nie jest telefon tylko maly komputer :)

    > E tam. Wziales jakiegos topowego telefona i piszesz, ze wydajniejszy jak
    > nie jeden laptop. Bez sensu.

    No i co z tego ze topowy skoro mozna go kupic za 1,2k? :) On za rok bedzie
    juz przestarzaly, a na rynku beda 2-3 x szybsze urzadzenia, z laptopach
    ten postep juz taki dynamiczny nie jest.

    > Dziwne, bo mi jednak wychodzi wiecej jak 30% :-) No i pytanie od kiedy >
    > to 30% jest malo?

    Nie liczylem tego tylko na oko strzelilem - nie bedziesz chyba sie czepial
    szczegolow?

    > Sprawa druga to dla uczciwosci powinienes jednak porownywac do i7/

    Ktory to kosztuje wiecej (sam CPU) niz caly z1? :-)))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.