  • Data: 2015-08-07 11:58:27
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 11:48:58 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Widać wystarczająco dużo :-)
    >
    > Ot potworek jakich wiele po wsiach, ale osobiście i tak wolę takie
    > nieproporcjonalne i pstrokate potworki niż szare kostki z lat 80-tych.

    Ale kostki mozna ladnie przerobic. Cykne kiedys fotke - tu w poblizu facet
    tak odwalil "kostke", ze az sie zdziwilem, ze mozna tak ladnie :) Teraz
    robi plot - slupki z granitu (ale takie polokragle - ladnie zrobione) i
    nie wiem tylko co wstawi w srodek. Obawiam sie, ze niestety jakies katowniki
    z ostrzami na gorze lub cos innego pseudo-kutego, co za chiny ludowe nie
    bedzie pasowac do nowoczesnego projektu owej kostki (ma tam elementy z
    drewna na elewacji, no ladny domek). Ja bym tam wstawil proste, czarne
    profile zamkniete i wygladaloby jak cacuszko.

    > Przy czym akurat płotu bym się nie czepiał - na mój gust to prowizorka a
    > tylko brama i słupki docelowe. Niejeden taki już widziałem co po 5-10 latach
    > z siatki zmieniał się w cały jednakowy.

    Ale mi wlasnie o te brame i furtke glownie chodzi - dla mnie to jest
    wiesniactwo i buractwo nr 1. Cos ohydnego :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.