  • Data: 2015-08-07 17:10:39
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-07 o 16:37, masti pisze:
    > Uzytkownik wrote:
    >
    >> W dniu 2015-08-07 o 13:11, masti pisze:
    >>> Uzytkownik wrote:
    >>>
    >>>> W dniu 2015-08-07 o 11:36, masti pisze:
    >>>>> Uzytkownik wrote:
    >>>>>
    >>>>>> W dniu 2015-08-07 o 00:06, masti pisze:
    >>>>>>> Uzytkownik wrote:
    >>>>>>>
    >>>>>>>> A teraz zobacz to:
    >>>>>>>> http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://img.webme.
    com/pic/s/solmet/segmenty052013ogrodzenia.jpg&imgref
    url=http://solmet.pl.tl/1-.-Segmenty-ogrodzeniowe.ht
    m&h=544&w=725&tbnid=rzyHHG0J-Bu8MM:&docid=sYO7ushJno
    xd_M&ei=_c3DVeOUJuT4yQOyjYqYAw&tbm=isch&ved=0CEAQMyg
    MMAxqFQoTCKOHre-vlccCFWR8cgodsoYCMw

    > cytuję:
    > Mogę tylko współczuć. Ja niestety nie miałem okazji zobaczyć jak to
    > jestw zakładzie karnym,
    >
    > w zakładzie bywają zwykle kryminaliści albo klawisze.

    Albo osoby odwiedzające. Poza tym obsługa więzienia to nie tylko
    klawisze. Jest personel medyczny, personel wychowawczy, obsługa kuchni
    czy stołówek, podejrzewam też, że są kantyny i ktoś je prowadzi, są
    pracownicy obsługi technicznej (ślusarze, elektrycy, hydraulicy itp.),
    przypuszczalnie są pracownicy serwisujący sprzęt wizyjny i kontroli
    dostępu. Możliwe też, że są mechanicy samochodowi utrzymujący samochody
    w należytym stanie.
    Szczerze mówiąc nie chciałbym żadnej z tych funkcji pełnić w więzieniu.
    Jaką Ty pełnisz i czy w ogóle pełnisz to mnie kompletnie nie interesuje.
    Ale skoro wyskakujesz z takimi porównaniami to gdzieś musiałeś widzieć
    te blendy tym bardziej, że wywołują w Tobie aż tak złe emocje.

    > To kim jestem
    > według Ciebie?

    Myślałem, że jesteś normalnym, zrównoważonym facetem, ale chyba się myliłem.