  • Data: 2015-08-08 00:02:07
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-07 o 23:14, masti pisze:

    > przczytałem co napisałeś do mnie wcześniej. Ale to skwapliwie usuwasz.

    ROTFL
    Tak, tak. Siedzę w Twojej głowie i usuwam Twoje czytanie :)

    > dla mnie EOT.

    Mam nadzieję, że dotrzymasz obietnicy.

    > nie mam ochoty na dyskutowanie z zadufanym w sobie
    > gościem, któremu wydaje się, że jest genialny

    Po co te kolejne kłamstwa?
    W odróżnieniu od Ciebie nie uważam się za wszechwiedzącego i jedynie
    "normalnego" w niesieniu do oponenta i nie piszę o kimś, że jest "z
    gatunku tych mało inteligentnych" tylko dlatego, że on akurat nie wie
    tego co ja wiem.
    Wybacz, ale takie zachowanie cechuje tylko i wyłącznie osoby prymitywne
    i zakompleksione, szukające każdej możliwej okazji, aby komuś przywalić
    za swoje braki w wiedzy.
    Zazwyczaj największe ich osiągnięcie intelektualne to umiejętność
    posługiwania się "googlami", a ich cała wiedza pochodzi tylko i
    wyłącznie z "wikipedii".