    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Date: Fri, 7 Aug 2015 15:29:32 +0000 (UTC)
    <55c3d752$0$8367$65785112@news.neostrada.pl> <mq0loa$4ii$1@dont-email.me>
    <55c44c4c$0$8375$65785112@news.neostrada.pl> <mq1u67$l6n$1@dont-email.me>
    <55c48dac$0$4776$65785112@news.neostrada.pl> <mq23o4$7ss$1@dont-email.me>
    <55c4c108$0$4769$65785112@news.neostrada.pl> <mq2fqs$l8p$1@dont-email.me>
    <55c4ca6f$0$27518$65785112@news.neostrada.pl>

    Uzytkownik wrote:

    > W dniu 2015-08-07 o 16:37, masti pisze:
    >> Uzytkownik wrote:
    >>
    >>> W dniu 2015-08-07 o 13:11, masti pisze:
    >>>> Uzytkownik wrote:
    >>>>
    >>>>> W dniu 2015-08-07 o 11:36, masti pisze:
    >>>>>> Uzytkownik wrote:
    >>>>>>
    >>>>>>> W dniu 2015-08-07 o 00:06, masti pisze:
    >>>>>>>> Uzytkownik wrote:
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>> A teraz zobacz to:
    >>>>>>>>> http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://img.webme.
    com/pic/s/solmet/segmenty052013ogrodzenia.jpg&imgref
    url=http://solmet.pl.tl/1-.-Segmenty-ogrodzeniowe.ht
    m&h=544&w=725&tbnid=rzyHHG0J-Bu8MM:&docid=sYO7ushJno
    xd_M&ei=_c3DVeOUJuT4yQOyjYqYAw&tbm=isch&ved=0CEAQMyg
    MMAxqFQoTCKOHre-vlccCFWR8cgodsoYCMw

    > Albo osoby odwiedzające. Poza tym obsługa więzienia to nie tylko
    > klawisze. Jest personel medyczny, personel wychowawczy, obsługa kuchni
    > czy stołówek, podejrzewam też, że są kantyny i ktoś je prowadzi, są
    > pracownicy obsługi technicznej (ślusarze, elektrycy, hydraulicy itp.),
    > przypuszczalnie są pracownicy serwisujący sprzęt wizyjny i kontroli
    > dostępu. Możliwe też, że są mechanicy samochodowi utrzymujący samochody
    > w należytym stanie.
    > Szczerze mówiąc nie chciałbym żadnej z tych funkcji pełnić w więzieniu.
> [...]

    żałosne jest Twoje wicie się. Normalny człowiek wie wiele rzeczy. Nie
    widziłąeś nigdy więzienia? Nawet na filmie czy w książce?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?