    Subject: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <55c3d752$0$8367$65785112@news.neostrada.pl> <mq0loa$4ii$1@dont-email.me>
    <55c44c4c$0$8375$65785112@news.neostrada.pl> <mq1u67$l6n$1@dont-email.me>
    <55c48dac$0$4776$65785112@news.neostrada.pl> <mq23o4$7ss$1@dont-email.me>
    <55c4c108$0$4769$65785112@news.neostrada.pl> <mq2fqs$l8p$1@dont-email.me>
    <55c4ca6f$0$27518$65785112@news.neostrada.pl>
    <mq2iss$1q5$1@dont-email.me>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 7 Aug 2015 21:12:52 +0200

    W dniu 2015-08-07 o 17:29, masti pisze:
    > Uzytkownik wrote:
    >
    >> W dniu 2015-08-07 o 16:37, masti pisze:
    >>> Uzytkownik wrote:
    >>>
    >>>> W dniu 2015-08-07 o 13:11, masti pisze:
    >>>>> Uzytkownik wrote:
    >>>>>
    >>>>>> W dniu 2015-08-07 o 11:36, masti pisze:
    >>>>>>> Uzytkownik wrote:
    >>>>>>>
    >>>>>>>> W dniu 2015-08-07 o 00:06, masti pisze:
    >>>>>>>>> Uzytkownik wrote:
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>>> A teraz zobacz to:
    >>>>>>>>>> http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://img.webme.
    com/pic/s/solmet/segmenty052013ogrodzenia.jpg&imgref
    url=http://solmet.pl.tl/1-.-Segmenty-ogrodzeniowe.ht
    m&h=544&w=725&tbnid=rzyHHG0J-Bu8MM:&docid=sYO7ushJno
    xd_M&ei=_c3DVeOUJuT4yQOyjYqYAw&tbm=isch&ved=0CEAQMyg
    MMAxqFQoTCKOHre-vlccCFWR8cgodsoYCMw

    > żałosne jest Twoje wicie się.

    Skończyły Ci się argumenty to zaczynają się jakieś debilne zaczepki.

    > Normalny człowiek wie wiele rzeczy.

    Znasz człowieka, który wie wszystko?
    Zapewne za takiego się uważasz.
    Zatem zapewne jesteś w stanie mi odpowiedzieć na moje pytania?

    Może coś z zakresu elektryki:
    Czy będzie spełnione kryterium Samoczynnego Wyłączenia Zasilania dla
    obwodu instalacji TT zabezpieczonej wkładką bezpiecznikową o
    charakterystyce zwłocznej gG i wartości prądu wyłączenia 20A. Zmierzona
    impedancja pętli zwarcia 3,25 Ohm?

    Może coś z zakresu podstaw automatyki:
    Jaki wpływ ma zwiększenie czasu zdwojenia na czas ustalania układu
    regulacji w standardowym układzie regulacji?

    Może coś z zakresu elektroniki:
    Jakie znasz generatory przebiegów sinusoidalnych?
    Jakie znasz metody redukcji zniekształceń intermodulacyjnych w
    akustycznych wzmacniaczach mocy?

    Może coś z zakresu podstaw muzyki:
    Określ poszczególne dźwięki składowe akordu nonowego fis w drugim
    przewrocie akordu w 12 stopniowej skali muzycznej równomiernie temperowanej.

    Może coś z fotografii:
    Jaki wpływ ma zwiększenie wartości przysłony na głębię ostrości?
    Jaki efekt fotograficzny można uzyskać przy użyciu *blendy
    fotograficznej* typu dyfuzor?

    Poza ww dziedzinami możemy jeszcze podyskutować na wiele tematów m.in.
    mechaniki, obróbki skrawaniem i programowaniu obrabiarek CNC, hydrauliki
    i systemów ogrzewania, spawalnictwa, programowania mikrokontrolerów,
    układach elektronicznych techniki cyfrowej TTL i CMOS, programowania
    sterowników swobodnie programowalnych PLC, projektowania i doboru
    systemów SSWiN, akustyki i elektroakustyki.

    W której z tych dziedzin czujesz się mocny?

    > Nie
    > widziłąeś nigdy więzienia? Nawet na filmie czy w książce?

    Na filmach widziałem, ale nie spotkałem się z czymś takim jak blenda
    więzienna.
    Co w tym złego, że tego akurat nie wiem?
    Bynajmniej nie mam z tego powodu kompleksów i tak naprawdę to mi to
    zwisa i powiewa tak samo jak i stanowczej większości normalnego
    społeczeństwa, które o więzieniu wie tylko tyle, że istnieją.

    Mam nadzieję, że na tym skończymy tą durną dyskusję, bo jestem
    przekonany, że nie jesteś w stanie odpowiedzieć na jakiekolwiek z moich
    pytań.